13 November 2009

:: Untuk Yang Memberi::

note yang kt atas ni kawan poli aku yang bg. hadiah siap ader nota tambahan lagi. nak tau ape brg yg die bg skali ngan note ni.. huhuhu.. tgk hadiah yang last skali pic die tu. tu ler yang die bg..
Post kali khas untuk rakan-rakan yang dtg mase weding ak n bg aku hadiah... ahaks.. ak memang suke bab hadiah ni. tapi xsume yg dpt ak mskan. nti boring lak. so, aku mskan yg bg ak ade kene mengena skit ngan ak la..

bg kawan-kawan yang hadiah nyer xder lam ni, xpe. hadiah korg tetap lam ingatan ak.

Thanks.... len kali bg ler lg..

huhuhuuh...








disebabkan terlalu byk hadiah yg nk kene bkk.. ak ngan hubby men koyak kan jer wraping paper tu.tp syg gak coz ade wraping yg cantik2. tp nk wat cmne, nenek ngan wan ak sume bising nk abeskan cepat. dorang nk tgk sebelum beradu. padahal bukan leh tido pun pas tu. coz mlm tu kt uma aku ader life band@joget lambak. pukul 2 baru abes. tp aku ngan hubby selambe je tido.









No comments: